Followers

I Want My Old Life Back :/

Please jgn buat aku mcm ney, tolong aku insan yang lemah.

Please jgn buat hidop aku terseksa, tolong aku tak berdaya.

Please jgn buat aku menangis, tolong aku dah muak.

Please jgn buat diriku cemburu, tolong aku benci sifat tu.

Please jgn buat aku merana kerana mengejar cinta yang tak pasti.

Please jgn buat aku mcm patung aku manusia yang ada perasaan.

Please jgn ignore aku, i need you my dear :|




Serious saya sayang awak.

Serious saya cinta awak.

Serious saya rindu awak yang dulu.

Dan sekarang, serious saya rindu life saya yang dulu.

Eyrah yang sekarang bukan eyrah yang dulu yang selalu senyum, ketawa.

I Don't Want a fake smile, fake laugh, fake eyrah, fake life.

I want my real life. Yeahh, a real life. Seriously, i miss them :(




Sorry, aku akan pergi ke tempat yang boleh menenangkan aku. Dan itu tak lama lagi.

Jangan ditanya kemana aku menghilang, aku menghilang untuk mencari ketenangan. Yaah ketenangan :(

Aku akan rindu dia dan semua frens aku :l

To all muhh frens, thank you to be my such a good friends. You are the best :D