Followers

Hanya Tinggal Kenangan

Tahun 2010 , tahun terakhir aku berade di SMK Seri Payong.:(Dan kelas 3 CEKAL kelas terakhir aku. Aku kalau sebut jee name kelas niy dah nak naek gile dah. Huh .. kelas niy aku ngan kawan aku dua orang niy lah yang bermasalah sekali..HAHA memalukan jee .yang paling NAKAL,MALAS terserah dekat kite tige orang niy lah ,.alahai .sampai kan cikgu panggil kite orang adek beradek. HAHA ,dalam kelas kite orang duduk same pegi tandas same-same pegi bilek guru pon same-same .,kite orang tak pernah berpisah. budak laki dalam kelas aku tuu suke lepak ngan kite orang sebab kite orang niy gatal siket ,.HAHA dengan mulut aku nye paling bising membuat kan budak-budak niy jadi geram .HAHA kalau cikgu mengajar tak de nye kite orang belajar habis-habis pon bercakap jee banyak. sampai kan cikgu suruh aku tukar tempat .aduyai .bengam aku dah lah kene duduk sorang,HAHA kesian ! sampai kan budak laki gelak dekat aku BODOH punye budak. HAHA
                                                  
               BUDAK NAKAL 3 CEKAL ,.:)


NEY BUDAK GILE..HAHA :p


SASA + MIMI


  NEY GABANG HOK NEY HOK BENGOM KALI .HAHA


               SEK TAK TAW BENDE , .HAHA


MANGAT CAKAP , .HAHA