Followers

Omaigat my friend dahh huru-hara ! Grrr.



Hari neyy memang menyakitkan hati aku jee . Bukan menyakitkan hati jee but sangat menyedihkan . huhh ! Omaigat ! Ape dahh jadi dengan kekawan aku neyy . Sejak aku tade macam macam yang berlaku . Ade jee yang nak MEMUSNAHKAN PERSAHABATAN AKU . Bangang siot . Memang bengang aku di buad nye . Tapi aku sedey sangat sangat kawan aku MIEYRA cite ape yang dah jadi kat die sekarang neyy . Mieyra . . Ateyn . . aku mintak maaf banyak banyak sebab tinggal korang . Tapi aku sedey dengan mu Ateyn sampai hati mu buad aku jadi terase hati dengan mu . :(
BTW aku sedey kawan aku MIEYRA gitau kat aku cam neyy . Sedey bodoo ehhh !

  • luahan hati yg lame terpendam
    irah miss u.. bgus gop mu alex ira bnyok bnde ngat ak na cite ke mu,,mu thu dop sjak mu xdop ni ak ase laen.. kwan2 huru hara lake..,,,ak nan aten kurang ane da kaxt skolah ye wane ter4se ikot sasa walau ye ta wape cke sasa,, kene jge aty gop sasa.. kdang2 ak g gop ikot sasa n aten jlan at sekloh.. p sa dop shaluan nan ak n aten, luw dop ikoxt ye ngajuk lark, ak emang ta ley g nan sasa.. coz ak tngok ye nak hasut sex2 ni ,, luw bley ye ate na gnti irah.. p ak xley trime.. ye laen rah n mu laen luw ak ad msalah hnya mu je tmpat ak mngadu yg ke due aten kdang2 ad gop piji.hahah.. p skarang ni ak xdop owg dah hnya aten je... ni arap mu alex je ehy.. ley aw ak luah aty ak at mu.. kdang2 ad gop ak cite msalah ak at sasa,, p sasa nan aten ok sasa nsihat ak,, luw aten ye jrang fham prasan ak.. kdang2 ayat ye cam ngaying bile ak cdih.. ye ta mcam mu rah.. mu selalu uat ak epy..mu luw ak ad msalah mu bnyk tlong ak... sasa nak kwan ngn ak cam ta eklas je.. luw time kapit ye cri aw ak.. bru ni ye dapt mtow ye jrang g umoh ak,, time ad nape2 bru aw na g.. cri ak,, ye asyik g jlan nan aten..ye fkir perasan ye je ak na jge.. rah ak rindu aw taon 2010.. itew ber3 bgai adk bradik g ane2 same je sokmo...epy je walau bnyk sloh fham..ak rindu ngat sex2 ni... p skarang dah laen rah... p walau mcam mne mu n aten ttap kwan ak sampai bile2,...xde owg ley ganti.. ak rindu taon 2010.. klas 3C lepak same2... msuk blik dsiplin same,, gduh lam klas... smbut bfday.. hnya kita ber3 same je..andai dpat undur mase 2 mule kan bgos... sovy aw bnyk ngat ehy,, n thanz coz sudi bace.. coz ak ad mu je tmpat ak ley ngadu... @_^